7 ALIMENTE CARE ARD GRASIMEA

Pe masura ce inaintam in varsta, metabolismul incetineste si daca pastram aceleasi obiceiuri ca in tinerete vom incepe sa vedem schimbari destul de rapide si nu pe cele pe care le vrem.

Haideti sa vedem ce trebuie sa mancam pentru a tine metabolismul cat mai alert si pentru ca lucra in favoarea noastra :

1. Picant, Picant, Picant : a-ti inteles bine, tot ce e picant, mirodenii picante, ardei iuti, etc. Acestea stimuleaza metabolismul, datorita capsaicinei – o substanta care activeaza receptorii durerii din organism, fapt ce duce la arderea caloriilor.

2. Derivate din faina integrala : orice produs obtinut din faina integrala iti ofera un plus de energie constanta si multe fibre digestive.

3. Ceai Verde : datorita alcaloizilor, ceaiul verde ofera organismului efecte stimulante, iar L-teanina din compozitia sa, are efecte calmante asupra sistemului nervos. Cofeina continuta confera un efect tonic, revitalizant.

4. Lintea : sporeste nivelul de energie al organismului, combate anemia si creste rezistenta fizica la efort.

5. Proteina animala fara grasimi : cea mai buna alegere pentru necesarul proteic zilnic.

6. Produse lactate low fat : datorita faptului ca se pot consuma oricand, oriunde, sunt bogate in proteine dar au si un nivel caloric mare, datorita continutului de grasimi rele, asa ca atentia cu exagerarile.

7. Cafeaua : traditia spune ca nimic nu se compara, cu aroma unei cafele dimineata, asa ca nu vrem sa distrugem acest mit si cafeaua isi are locul ei bine meritat in top 7.

“You are what what you eat eats.”

Un echilibru in alimentatie e absolut necesar pentru a ne arata noua ca mancarea e un proces necesar organismului pentru supravetuire si nu o cerinta impusa de marketingul din jurul nostru.

HARDER . BETTER . STRONGER . FASTER .

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *